Beyzamnnt superrrmom bana sanki bir anda konuşacak gibi geliyor tanı daha çok küçükler doktorlar çok şey bekliyor bende bebeklerden 😊😊♥️
Beyzamnnt Mery35 benimkide her şeye edeh diyor birde dededede babababa bugün babasına oyle bir babaa dedi ki çok kıskandım 😔
Mavis34 Beyzamnnt erkek bebekler genelde 2 yaş civarı konuşuyor benim tanıdıklarıma. Bebek dili diyorlar o gevelemeye galiba çok tatlı oluyorlar
Elifkskl Mavis34 evet başlarda tatlı duruyordu ama sonra sürekli baba demesi delirmeme neden olacak 😄
3yasakadarsifirekran Beyzamnnt Babıldama varsa korkmayın bence. Ses kartları var onlardan alın , 3T varsa hemen kapatın, bol bol kitap okuyun , şarkılar söyleyin , yaptığınız her işi anlatın, dokunduğu her şeyin ismini söyleyin mutlaka işe yarıyacaktır.
Beyzamnnt 3yasakadarsifirekran evet 1 ay önce yoktu TV açıkken sessizdi. TV kapattım bir anda değişti sanki şimdi de susmuyor🥰