Selcan35 Aramızda hoppala kullanan var mı ? Oğlum 7 aylık yürüteçten çok çabuk sıkılıyor artık hoppala almak istiyoruz malum kış geldi evde oyalamak için , kullanan memnun kalan varmı ?
2-prensannesi Selcan35 4 ay 10 günlük oğlum abisinin hoppalasını kullanıyor. Ara ara kullandığım oluyor seviyor da istediği gibi hareket ediyor hemde etrafı daha çok keşfediyor ama 10 dakikayı geçirmiyorum
annelif Selcan35 bizde yeni başladık bebegim 5 aylık aman Allahım gercekten bayıldı diyebilirim buyuk kurtaricim oldu kahkalarla surekli zıplıyor hatta oyle alisti ki ziplamaya kucakta ayaklarini bastirinca bile durmuyo artık ama bebekler herseyden cok cabuk sıkılıyor eminim bu da uzun surmez bize bi arkadasimiz verdi markasi pilsan
Selcan35 Hangi marka kullanıyorsunuz e bebek ürünü için baktım bir çok yorum halat koptu bebeğim düştü gibiydi tereddüt ettik açıkçası