elizsmommy benim bebeğim 3,5 saatte bir mama içiyor ona göre anlatayım. Sabah kalkıyor mama içiyor, mamadan 2,5-3 saat sonra tam acıkmadan kahvaltı veriyorum. Kuymak çok sever ve aşırı tok tutuyor, yumurta sarısından omlet yaparım değişiklik olsun diye bazen lor peynir bazen dereotu vs eklerim tatlandırmak için. Pekmez yer, menemen varsa suyuna ekmek banıp veririm. Haşlanmış yumurtanın sarısını kuymağın içine karıştırıp veririm. Genelde bunları yer. Kahvaltıdan ortalama 3 saat sonra mama içer. Mamadan 3 saat sonra meyve veririm muz elma armut ne varsa. Onlar çok tok tutmaz bir iki saat sonra tekrar mama veririm veya yoğurt veririm. Sonrasında akşam oluyo zaten yarım kase kadar çorba içer yemekte de ne varsa üstüne onu veririm. Yatarken de mama içer uyur. Yani mesela normalde günüz 5-6 biberon mama içiyorsa bu azaldı artık kahvaltı akşam yemeği normal öğün olarak doyana kadar yer. Sadece öğlen meyve ya da yoğurt yediyse üstüne ekstra olarak az ölçekli mama da veririm. Bu şekilde bizim size de fikir olur belki ☺️