Bebekten bebeğe değişiyor bence. İlk cocuguma hep bebevita kullandım hıcbır sorun yasamadım. Şimdi 53 günlük oğlum var 1 aydan fazladır kabız ona da hep bebelac kullandım sonra fıyatı uygun dıye denemek için bebevita aldım ertesi gün kakasının rengi yeşil oldu. Anlamadım yanı mamadan mı