Üzülme üzüldükçe olanda gidiyor, prematüre bir bebek annesiyim sadece 3.5 ay emzire bildim onda da mama+annesütü güttük %60 mamaydı ,Ne yaptıysam artıramadım olmadı çok üzüldüm kendimi çok yetersiz hissettim lohusayken eşim tarafını çok kafama taktım noldu olan bana oldu..şimdi sadece mama ile besleniyor bende canı sağolsun ek gıdaya başlayınca ilik suları sağlıklı ve bağışıklık güçlendirici besinlerle eksik taraflarımı onarırım gibi düşünüyprum. Bağışık sistemide gayet iyi öyle mama ile besleniyor diyr hasta da olmuyor (Algı varya mama yiyor bunun bağışıklığı güçlü olmazsiyr)