Benim bebeğim 8 aylık, kv ve kb kucağına alınca bile çıldırıyorum çünkü pis pis öpüyorlar ve canını yakacak şekilde hareketler yaptırıyorlar sürekli uyarıyorum sürekli diken üstünde oluyorum o yüzden artık görüşmeme kararı aldık tabi başka sebeplerde var, bence çocuklara eğlenceli alternatifler bulun bu kadar çok istemesinler çünkü bu eski anne babalar çocuk yetiştirmeyi bilmiyor, senin önemsediğin şeyleri pek önemsemiyorlar, ekransız hayat, yasak kelimeler falan filan..