Deletedmom_33 sağlıklı olsunlar inşallah önemli olan o ama bazen insanlar böyle konuşunca korkuyoruz. Acaba hangi mamayı kullanıyorsunuz . bizde mama kullanıyoruz ama hep kilosuna boyuna geride diyorlar tabi her bebek aynı ölçüde aynı kiloda olmak zorunda değil. Mesela çok kalın giydirmiştim kıyafetleri ile ölçtüler 7300 çıktı . Mesela burda okuyorum bebekler 2,3 saatte 180 cc 240 cc içiyorlarmış mesela benim bebeğim içmiyor çok zorlarsam 180 cc içiyor onu da 3,4 saatte hatta sabahtan akşama kadar çoğunlukla 4 defa mama içiyor içmiyor napim bende zorlamıyorum daha çok gıcık almasın diye