R-A-B
Hediye almamıştım bende.
11 aylıkken yürümeye başladı.
Anne, baba, mama, meme, gitti, gel, hav hav, bir olmak üzere 8 kelimesi var.
Çok şükür 🧿 ek gıdayla arası çok iyi. Kapuskadan, balık çeşitlerine, pilavdan, çorbasına her şeyi yiyor 🧿 bir o kadar da emiyor.
Oyuncaklarıyla arası iyi, amacına uygun oynuyor.
3 tane azı dişi çıktı, 4 üst, 4 alt olmak üzere 11 dişi var. 12. Yolda 🥹
Bebek arabasıyla gezmeyi pek sevmiyor, yürüme taraftarı.
Alkış yaptıramadım hâlâ.. bir iki kere yaparken gördüm. Gel gel de öyle. Canı isterse sadece bay bay yapıyor ve bir bir işaretini yapıyor.
Bizden bu kadar 🥰