Ayse_grn07 kızlar bugün fark etim kızımın her iki aşağıda şişmiş böyle bu şişkinlik ödem fln mi yoksa kilo mi anlamadim
sysnre Ayse_grn07 merhaba üzerinden baya geçmiş ayağı düzeldi mi benim kızımın da ayakları bu şekilde
saudadeee_ Beg-21 çoraplarına dikkat edin sıkmış yada ip dolanmış olabilir elinizle basın sarılık olursa ödemdir tırnağını yanlış kestiyseniz o yüzdende şişebilir o kısım