Kızlar yaklaşık 7 ay önce bebeğimin kalbi durduğu için mecburen kürtaj oldum .çok zorrrr bir kürtajdi kanamam neredeyse hiç durmuyordu içimde parça kalmıştı falan . Neyse 3 ay korudum sonra bıraktım ama diğer hamileliklerim çok basit hemen tutuyordu bu 4 ay koruma olmamasına rağmen olmuyor korkuyorum bilginiz varmı