Benim oğlum Yamaçta 2,5 yaşında oldu dolu dolu🥹 oysa ki gözümün önünde hala bebekliği duruyor nasıl bu kdar hızlı büyüdün oğlum diyorum🤭çok şükür bebeklikten beri bazı huyları değişmedi.. Yaramaz bi çocuk evet ama beni hiçbi zaman yormadı halada öyle.. Rabbim evlatlarımıza hayırlı ömürler versin onları bize bağışlasın..🤲🏽 Her annenin evladı gözünde çiçektir,o çiçekleriniz hiçbir zaman solmasın.💕🐣 Biz bu platforma geldiğimizde anne karnında 3 haftalıktık,ah zaman nerden nereye…🥺