AryamH Tulay09 emeklemeden once biz izlerken hep bakardi surunmeye basladigindan beri pek umrunda degil daha kötü ne yapabilirimin pesinde😂
_tospikannesi [silindi] aynen bizde 2bucuuk aylığız kucağıma aldiğimda tv açıksa görüş mesafesine gelirse dikkatini çekiyor bakiyor
[silindi] Aselim38 illaki izliyoruz siz sabahtan yatana kadar hiç ama hiç açmıyor musunuz sonuçta uyanık olduğu süre zarfında sizde aciyor olabilirsiniz ☺️gündüz değilde akşam eşim gelince açılıyor ve izliyor
Badeask Ya benim kızım gibisi yoktur bence tv ye hasret kaldık çünkü hipnoz oluyor doğduğundan beri herkesin dikkatini çekiyor artık insanlar gülüyor bu nasıl bebek diye.. lokanta vs bir yere gittiğimizde bile ne yapıp edip ekran bulup bakmayı başarıyor 🤦♀️Evde hiçbir şekilde açmıyoruz o uyuyunca sadece açılır🤷♀️
Badeask Ya benim kızım gibisi yoktur bence tv ye hasret kaldık çünkü hipnoz oluyor doğduğundan beri herkesin dikkatini çekiyor artık insanlar gülüyor bu nasıl bebek diye.. lokanta vs bir yere gittiğimizde bile ne yapıp edip ekran bulup bakmayı başarıyor 🤦♀️Evde hiçbir şekilde açmıyoruz o uyuyunca sadece açılır🤷♀️7.5 aylık
Badeask Ya benim kızım gibisi yoktur bence tv ye hasret kaldık çünkü hipnoz oluyor doğduğundan beri herkesin dikkatini çekiyor artık insanlar gülüyor bu nasıl bebek diye.. lokanta vs bir yere gittiğimizde bile ne yapıp edip ekran bulup bakmayı başarıyor 🤦♀️Evde hiçbir şekilde açmıyoruz o uyuyunca sadece açılır🤷♀️7.5 aylık
Aselim38 [silindi] uyanık olduğu süre zarfında hiç ama hiç açılmıyor tv miz canım. Akşam eşim gelince de tv izlemek yerine kızıyla vakit geçirmeyi tercih ediyor. Dolayısıyla tv açılmıyor. Kızımız uyuyunca birlikte film izlemek maksadiyla açıyoruz ama o uyanıkken açılmaz 👍
Prens_annesi2110 Tulay09 benimki de öyleydi reklam fln çok izler güler hatta izlerken 😂😂 çok araştırıdm çoğu bebek aynı elimden geldiğince dalmamsını sağlıyorm ama bazende bakıyor yapcak bişe yok kuzenimde çok izlerdi hatırlıyorum😄
Ecemavi Bizde de uyanik oldugu surece hic acmiyoruz televizyonu, cok zararli oldugunu ogrendigimden beri izlemesek de olur dusuncesindeyiz kari koca olarak
Seda5431 Tulay09 benim kızımda öyle canım göz teması kuracağı yere koyduğum zaman tvyi kapatıyorum ailem uzakta olduğu için görüntülü konuşuyoruz bi onda tlfona bakıyor oda uzun sürmüyor tabi ben elimden geldiğince tv ve tlfondan uzak tutmaya çalışıyorum
Hulyayncl Tulay09 senin ki yine iyi bizim daha iki aylık benden çok izliyo😂😂 bende çok tepki vermiyorum açıkçası çünkü renkler ve sesler ona tuhaf geliyo algılamaya çalışıyo karışmıyorum o yğzden⚽️
Ozgesen48 8 buçuk aylık oğlum.. tv yi görünce kilitlendiği için izletmiyorum.. yatak odasında uyur.. öğlen uyandığında babası salonda izlerken denk geldiği zaman kilitleniyor resmen .. korkutucu bence .. gündüz oğlan uyuduğunda eşim haber izler .. onun haricinde tv açmıyorum.. bi eksiklik de hissetmiyorum açıkçası.. arada müzik dinliyoruz internetten o kadar.. tv otizmi tetikliyor.. tv dizilerini normal insanlar bile izlememeli bence .