Bebeğim 1 haftadır doğru düzgün uyumuyor sürekli sanki bir yeri ağrıyor gibi ağlıyor. Normalde düzene girmişti ama yine eskisi gibi oldu. Ara sıra yalancı öksürük gibi günde üç beş defa öksürüyor. Ama neden böyle olduğunu anlayamıyorum. Ateşi falanda yok aşırı huysuz önerebileceğiniz birşeyler var mı anneler🙏 3 aylık kızım