Sultn23 kızım tam 14 aylık. Ek gıdaya başladığımızdan beri boğulma tıkanma korkusuyla blender kullandım. 12 aylık olunca dedim artık yeter, çatalla ezerek yediriyorum. İki ayda böyle böyle yol kat ettik. Yeri geldi kustu öğürdü ama pes etmiyorum asla. Eline her şey veriyorum. Salatalık domates çubuk kraker vs. Aç olunca kemiriyor. Kahvaltıda zeytin çiğniyor baya. Yavaş yavaş çiğneme başladı. Bazen çiğneyip geri çıkaracağını hissettiğimde su pekmezli su yoğurt veriyorum ağzına yutuyor baya. Ya yerden ekmek kırıntısı toplayıp çiğniyor kek neden çiğnemesin ki dedim kendi kendime. Ki öyle de oldu. Köfte vs. Yemeye daha başlamadı ama çorbalarına kattığım kuzu kıymayı ama çiğneyerek ama direkt yutarak yiyor bir şekilde.
Umarım yardımcı olmuşumdur, uzun yazdım biraz kusura bakmayın 🤭