Teemo07 Mutluefe 3 gündür 2 saatte 1 aglayarak uyanıyor. Yatırıyorum 10 dk sonra tekrar. Şuan grip, acaba ondan mı diyorum ama artık sinir bozmaya başladı. 21 aylık olacak 4 gün sonra.
Kbra_1992 Mutluefe valla bizimde 21 aylık uzun zamandır öle ya çok fazla diş çıkarıyo köpek dişi azı dişi fln bide üstüne çok kötü hasta oldu valla uyku muyku yok saat başı uyanıyo ve ağlıyo
Mutluefe Teemo07 gerçekten canı sagolsun ama dediğiniz gibi sinir bozuyor. Griple de ilgili olabilir ama benim.oglumun bir şeyi yok sendrom falan mı dedim 2 yas olandan şu an uyanık mesela ağladı ağladı ağladı…
Teemo07 Mutluefe 2 yaş geliyor valla olabilir. Bu aralar benimki de çok huysuz herşeyi aglayarak istiyor. Video izlerken bile kızıp aglıyor. Allah kolaylık versin bizlere.
Teemo07 Mutluefe valla aralıklarla 1 2 saati geçiyor malesef. Bvideo izlemesem bile telefondan resim yapıyor. Veya kendi fotograflar ona videolarına bakıyor.
Mutluefe Teemo07 vallahi aynı bende öyle meslea çok ağladı inat etti kandırmak için acıyorum ya da bazen çok yanlış olsa da yemek yerken aciyorum öyle öyle 1 2 saat oluyor bizimde.