Nurse2121 Bu tür zamanlarda hiç görmediği veya unuttuğu oyuncakları devreye soksanız ? Benim de oğlum 10 aylık. Size nazaran çok daha rahatım o yüzden söylemesi de kolay olabilir evden çalışıyorum çünkü. Biraz daha aklı kesmeye ve etkinlik vs zaman geçirme zamanlarına çok az kaldı. 2-3 ay daha dişinizi sıkarsanız aslında ofiste siz çalışırken onunla çalışma oyunu gibi oyunlar kurabilirsiniz. İmkanı olan bir iş mi yapıyorsunuz bilmiyorum ama bir şekilde onu da işe dahil edebilirsiniz. Bu şekilde çalışmak zordur eminim, postunuzdan da gayet bunu istemeyerek yaptığınız açık. Bu konuda biraz daha kontrollü ilerlemeniz tek tavsiyem olur. Çocuğu bir şeyle oyalanıp sakince durduğunu görmek bizi bazen kontrolü kaybetmeye itebiliyor. Çok da tv açmak zorunda kalırsanız bunun sizin insiyatifinize bağlı olduğunu anlatarak belli ederek yapmaya çalışın. Tvnin hep açık olamayacağını, kendisini durdurmanın tek yolunun tv olmayacağını öğrenmesini sağlayın. Şimdiden kolay gelsin, Allah yardımcınız olsun