Bugün fesat bulmuşken bebişimde uyurken nezamndr fırsat bulup sormak istediğim birçok şeyin postunu açtım 😀son olarak merak ettiğim 3 ay oldu sezeryan olalı sezeryandan bana koca Bi göbek kaldı normldr hiç göbeği olmayan biriydim hatta ne kadr kilo alsam da hep basen den bacaktan alırım göbekten almazdım. Merak ettiğim bu göbek hep böylemi kalacak çok şiş hele akşma doğru daha çok şişiyor. Spor yapamıyorum malum bebeğim küçük daha diyet zaten halk getire emziriyorum oğlm çok sık emdiği için bırakın diyeti hunharca yiyorum bu göbek nasıl gidecek bna akıl verin zamanla düzeli ir mi