Streptekok şimdi şöyle eğer eşiniz borsadan anlamıyorsa ( bilanço okuyamıyorsa şirketlerin yatırım faaliyetlerini takip etmiyorsa faaliyet raporu okumaktan anlamıyorsa ) acemi yatırımcıysa asla girmeyin birde başkasının aklıylada olacak iş değildir ama anlıyorsa ilgiliyse bir kısmını değerlendirebilirsiniz borsa kumar gibi değildir köklü ne yaptığı belli firmalara yatırım yaparsanz uzun süre beklemek sizin için sorun olmayacaksa yatırım yapılabilir. Ama krediyle borçla borsaya girmek çok yanlış kaybettiğinde demiyimde zarar ettiğinde üzülmeyeceğin bir birikimin olmalı borsaya bel bağlamayacaksın aldığın hisseyi uzun süre unutacaksın yokmuş hiç olmamış gibi. Treyd hisselere yatırım yaparsan da zor olur. Onlar bugün çıkar yarın iner vs. Kısacası yüzmeyi bilmiyorsanız denize girmeyin.