Cihangiriinannesii Kizlar sorum başlıkta. Eşine kazak yada sweat alıp memnun olan olmayan fikir verebilir mi? Eşime bir kaç parça bir şey beğendim ama kalitesinden emin olamiyorum. Bir de uygun fiyatlı kazak/sweat önerisi alsamm
Teemo07 Cihangiriinannesii eşime değil ama kendime çok alışveriş yapmışlığım var. Hala kullanırım ürünlerini, bir sorun yaşamadım kalite bakımından.
Cocolingo Cihangiriinannesii evde giyilebilecek tarzda eşofman sweat babama almıştım memnun kaldık zaten fiyatları belli çok kaliteli bişey beklememek lazım
Zeynosileannis Cihangiriinannesii Ben çok önceden kazak falan almıştım pek kaliteli değildi. Bir de babet almıştım 38 numara üzerinde 38 yazıyordu ama çocuk ayakkabı gibiydi.
Wolverine Cihangiriinannesii Eşime almadım ama kendime bir çok kez aldığım şeyler oldu. Arada çok güzel şeyler geliyor.
Cihangiriinannesii Feraye_ Ben önceden kendim için şu penye gibi olan şeritli feracelerinden almıştım ama pek memnun kalmadım açıkçası çabuk yıprandı diz filan yaptı ama erkek ürünleri nasıldır diye merak ediyorum 😊
Cihangiriinannesii Teemo07 Kalite bakımından ben kendim için aldıklarimda pek memnun kalmadim açıkçası erkek ürünleri nasıldır acaba diye düşündüm sweatler ve kazaklar çok uygun
Teemo07 Cihangiriinannesii iadesi mümkün, bir alıp baksanız. Ben pantolon falan almıştım iş için. Baya iyi çıktılar. Yıllarca giydim. Uzun zamandır bakmamıştım ama, hatırlattınız Bi girip bakayım 😊
Cihangiriinannesii Cocolingo Hediye olarak alacağım bende kalitesizse hiç bulaşmaya gerek yok o zaman 😊
Cihangiriinannesii Teemo07 Hediye olarak alacağım o yüzden aaa olmadı ver iade yapalım demek istemiyorum normal zaman olsaydı bende kesinlikle alıp denerdim kısmet artık 😊
Cihangiriinannesii Wolverine Evet bir kısım ürünü güzel gelirken bir kısım ürünü de baya kötü nedense bende anlamadım 😊
Cihangiriinannesii Kerembebekk-13 Teşekkürler eşim için sormuştum ben ayrica bu platformda reklam yapmak yasak bilginiz olsun