Fdamlaslan benim bebişim henüz 2 aylık erkek bebek ne zaman konusur bilemem ama kardesimden örnek vericem :) kardeşim 3-4 yaş arasinda az az konusmaya başladı. Annem hep üzülüp doktora götürüyordu, sorun yok diyorlardı. Sonra tam ve düzgün cümleler halinde birden konuşmaya başladı. Şu anda da tıp fakültesi son sınıf öğrencisi :) korkmayın muhtemelen bir sorun yoktur. Tabi onunla hep konuştuk, ilgilendik, oyunlar oynadık sarkilar söyledik yani bir bebekle nasıl ilgilenmek gerekiyorsa normal bir şekilde devam ettik