Ozgeayazmuhammed valla ben denemeye basladim kizim 5 aylık gündüz uykularini zaten kendi odasinda yapıyorum gece de bizimle yatiyordu biz yatana kadar 12ye kadsr felan kendi odasinda uyutuyorum sonra gece kendi yanima aliyorum yavas yavas geciş yapicam yanina yatmayin ama odasinda o zaman zorlanabilir uykuya dalinca direk yatagina yatırın birde kendi kokunuzun oldugu bi kiyafet birakin bir süre en azindan kendini güvende hissedebilsin