hmrvkara Benimde oğlum 10 aylık olmak üzere. İnanılmaz hareketli. Emeklemeye başladıktan sonra yerinde durmaz oldu. Sürekli tutunarak kalkıyor. Tam bir anne bağımlısı(bu aylarda çok normalmiş kaybetme kaygısı olurmuş). İştahı iyi çok şükür ama uykusu çok kötüydü. Sadece benim kucağımda uyuyordu ama uykusu gelince çok hırçınlaşıyordu bu beni inanılmaz yıprattı. Gece kaç kere kalkıyordu sayamadım. Ne uyuyabiliyorum, ne yemek yiyebiliyorum eşim işteyken, wc sadece uyuduğunda gidebiliyorum. Bi anlık kararla yatağında desteksiz uyutmaya başladım. Bugün 3. Gündü. İnşallah tamamen kendisi uyumaya başlar. Çünkü mutlu anne mutlu bebek demek 💜💜