Kızlar bebeğim 10 gün sonra felan 3 aylık olucak. 2 saatte bir acıkıyor. Gece de aynı şekilde. Sadece sakinken emzirebiliyorum çok acıkınca süt hemen akmıyor diye sabırsızlanıp emmiyor. O yüzden gündüz tam 2 saat olmadan emziriyorum. Çok mu sık emiyor çocuğum doymuyor mu acaba sütüm mü az benim ? 3 aylık bebekler 4 saat felan emmeden duruyormuş öyle diyorlar