AgentMom benimde oğlumla aramda uyuşmazlık var, benim kan grubum 0+ oğlımunki A+ , kan uyuşmazlığından dolayı 3 gün yoğun bakındaydı kan uyuşmazlığına bağlı olarakda sarılık olarak doğdu. Sanırım sadece pozitif negatif likle alakalı değil bu durum
_Nehirim_ bana iğne yapmadılar oğluma da yapılmadı sadece ikinci gebeliğin riskli olduğu söylendi