BetulSena_00 Bende kızıma mama + meme ile besledim ama fıkrım su. Bütün mamalar kof şişlik yapıyor sadece 🥴😔
7 ayda mamayı bıraktı kızım meme ve ek gıda ile davem ettik 1 ayda söndü çocuk resmen. 6 ay boyunca gören bu ne şişirmişsiniz cocugu diyordu. Ve kızım hep iştahlıydı yani yemesi azalmadı hiç.
Bu benim fikrim tabii.
SMA optipro kullanıyorum ben.