Zekiiiiii Buraksaime kesinlikle kullanın ablam 26 yaşnda baş ağrısından doktora gtti doktor ablama basının arasnda boşluk kaldığı için ağrı yaptığını söyledi ilerleryen zamanlar da allyzaymıra yakalanabilecegini söyledi .O d vitamini bıngıldağı kapatlmasina çok yarıyor
oglumubeklerken Buraksaime oğlum 1 yaşında, bingildagi hala açık olduğu için doktorumuz d vitamini kullanmaya devam etmemizi söyledi, öncesinde de 2 yaşına kadar kullanılmasını tavsiye ediyorum demişti. Keşke devam etseydiniz kullanmaya