Hayırlı akşamlar güzel anneler kızım 15 aylık 3-4 gündür bacaklarını yatarken her iki tarafa doğru uzatıp tutuyor ve yüzünde acıma ifadesi oluyor karnına dokundurmuyor bez falan değiştiğim zmn kıyametler kopuyor . Kaka yaptığı zaman çok kokulu ve ishal gibi . Karnına asla dokundurtmuyor . Acaba ne olmuş olabilir bilgisi varmı randevu aldım ama daha 8 gün var. Bulunduğum şehirdeki acil maalesef çok fazla ilgilenmiyor özellikle bebeklerle ağrı kesici verip yollanıyor çoğu zaman . Ne yapsam iyi gelir bilemedim neyden oldugunu da bilmediğim için tereddüt yaşıyorum bilgisi olan varsa yardımci olursa çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim