Tazebiranne2408 Arkadaşlar bebeğimi banyo yaptırırken farkettim 4 aylık Şuan kolundaki aşı yeri böyle olmuş 2 ay önce aşı olmuştu ordan normal mi bu durum?
joyfulmom Tazebiranne2408 yaa kızımda bunun iki katı şişti bende sağlık ocağına götürdüm krem verdi onu sürdüm hiç geçmedi daha da şişti ucunda iltihap vardı azıcık sikayim aksın dedim öyle bir iltihap aktı ki baya korkuttu beni bir avcumu dolduracak kadardi. İltihabi akinca iyileşti
Kuzularinanasi Tazebiranne2408 evet normal verem asisi boyle oluyor sonra orasi akip kabuk da tutabilir ama siz ellemeyin sakin.yikarken fln dikkat edin yara olmasin.
Elaogemnes Tazebiranne2408 bizimki daha büyük şişmişti sıkmayın sakın mikrop kapmasın Duşta suda kendi yumşayıp alıyor siz hiç müdahale etmeyin giydirip çıkarırken dikkat edin ama Sıkma kolonya sürme vb şeyler yapmayın
balpetegimmmm Tazebiranne2408 verem aşısı 2 aylıkken yapılan aşı canım. Sol kolumuzdaki aşı izimiz bu zaten aşının tutmuş olduğunu gösteriyor endişe edecek bir durum yok. Sadece iltihaplanma olabilir onu gözetle. Yaşına kadar anca geçiyor o yara izi yani bizim öyle olmuştu
Bukii Beninkide oyle ebe normal dedi canim bu asinin tuttugu anlama geliyir ara ara iltihap Alabilir korkma dedi bana normal dedi
Bukii Tazebiranne2408 evet canim verem asisi bu normal böyle olmasi 2 . Ay asisi yapar bunu zaten boylr olmasi gerekiyor benim bebegimin koluda ayni bu sekilde