Merhaba kızlar ben giriş katta oturuyorum ve binamızda önünde çam ağaçları var bu ufak süs olanlardan ama epeydi uzuyor ve bir tanesi geçen rüzgarda kırıldı atta kırıldığı yer arabaların Park olduğu yer iyi ki araba yoktu arabalara zarar gelebilirdi ya da bizim cama gelebilirdi diğerleri de hafif yamuldular buraya park bahçe orman müdürlüğü’nden gelmişlerdi ona sorduk yanlış budama yapılmış bu ağaçlar kurur zaten dedi bunları alsak da tutacağını zannetmiyorum bunlar süs ağacı hem dedi ayrıca dedi almamızı istiyorsanız da dedi hani denensin tutar mı diye dedi 1000 TL ücret istiyorlarmış sorum şu an binadan onay verildi bazıları bazıları hiç cevap yazmadı bu ağaçlar kesilse cezası var mı kesilmesi tabii ki yönünden değilim ama hem dediğim gibi ağaçlarda yanlış budamadan dolayı başka bir yere tekrar getirirse tutmayacağım ve zamanla bunları kuracağım söylendi bina önündeki ağaçları kesmek suç mu herhangi bir cezası var mı bunu merak ediyorum onay vermeyenler açısından soruyorum