GokcenD Çok önerildiği için aldım 9 aylık bebeğime Prima 4 numara kullanıyordum onu da 4 aldım ama çok fazla poposundan aşağıya kayıyor bir yerde toplanıyor bir şeyler oluyor beze 😂 aynı sorunu yaşayan var mı 🤔🤔
Nursenac GokcenD bende goon kullanıyorum hiç öyle bir sorun yaşamadım kalıpları biraz büyük yavruma büyük geliyordur biraz arka kısmını yukardan bağlarsan çözüm bulabilirsin diye düşünüyorum 😅