Anneler Göktuğ pasamin yardım kampanyası bitmesine %13 kaldı lütfen bir evladimizi kurtaralim sadaka belayı def eder sadakanizi goktuga veriri msiniz ona bı nefes ona bı adım verin yeminle elimden gelenini yapıyorum benim verdiğimde ne olcak demeyin sizin 1 tlnize bile muhtaç utanark diyorum bı meleğin 1 TL muhtaç olması ne olur ona yardım edin