Biri bana yalnız olmadığımı söylesin böyle hayal etmemiştim :(
2.5 aylık ilk bebiş
Ne dışarı çıkabiliyorum
Ne de evde bişey yapabiliyorum
Ev işi yaptırmaz benden ayrı durmaz uykusunda bile beraberiz yoksa 15 dkkaya uyanır
Ne yapacağımı şaşırdım artık
Eşimle de vakit geçiremiyoruz
Eski günlerimi özlüyorum bazen
Siz neler yapıyorsunuz baş edebiliyor musunuz