Bende günde 2 kere yapıyordum ve doktorum fazla olduğunu söyledi her gün 1 kere yapmamı tavsiye etti serum fizyolojik ile tabii.fazla yapınca bebeklerin burunları çok hassas olduğu icind amarlarda çatlama yapıp kanamaya sebep olabiliyormuş ve mbebegi yan çevirerek enjekte edilmesi gerekiyor diğer burnundan cikicak şekilde aksi takdirde direk yukarı doğru enjekte ederek kulağına sıvı birikmesi yaşanabilirmis