Kızlar bebeğim sadece mama ile besleniyor sizce normalmi hafif yeşil olması
mimom_1 mama ile beslenen bebekler yeşil kaka yapması normal diye duydum
mimom_1 mama ile beslenen bebeklerde oluyor canım. Özellikle Sma da 🙂