İyi akşamlar kızlar, bebeğim 5 ay 1 haftalık. Bugünlere kadar emzirme sorunum yoktu ama son günlerde çişli bezler iyice hafiflemeye başladı. Doktor şüphelenince 1 hafta arayla 2 kez kontrole gittik 100 gram vermiş alacağı yerde. Hem kaka hem çişte azalma olunca iyice emin oldum ki sütüm bitiyor artık :( nedense çok üzgünüm çünkü başlarda çok uğraşmıştım meme ucu yaralı olduğu halde acı çeke çeke emzirdim şimdi durup dururken niye kesilir aklım almıyor :( dün solgarın vitaminine başladım bestlak da alıyorum günde bir iki kere, son dört gündür elimden geleni yapıyorum yani. Bu akşam memede ağlamaya başlayınca eczaneden mama alıp içirdim güzel güzel içti karnı açmış meğer. Benim sorum bu duruma geldikten sonra tekrar sütü artan oldu mu? Mama + ek gıdayla mı devam edeyim ne yapayım sizce? Çarşamba tekrar doktora gidip soracağım sizden de fikir almak istedim :(