Rkttktk canım o zman tekrar git bı doktorunuza göster önemli olan orası benim kızım mikrop üretmiş o yapisikliktan iki hafta hastanede yattık cisi orda kalınca mikrop enfeksiyon oluyormuş iki hafta yattık hala mikrop üremesi devam edince doktorum bide ben alayım suntaile idrar dedi belki sen kaka bilastiriyondur dedi tamam dedik alacakken bı baktı vajina yapışık sebebi bu dedi actiralim bı hafta sonra bı daha tahlil ver dedi açtırdık 3 iğne vurunduk sonra tekrar tahlil verdik şükür iyi çıktı meğer idrar mikrobu ve enfeksiyonu vajina yapisikligi sanmış orda bir miktar çiş kalınca alttan böbreğe üreme gidiyormuş sen aklında kalmasın git bı doktorunla görüş yada sağlık ocağındaki doktorunuza göster kafan rahatlasin