NuruKelam Selamün aleyküm 💜 Sizin tercihiniz hangisi olurdu? Ben 2.yi daha çok beğendim eşimde sağolsun ikilemde bırakmak için uğraş veriyor değişik bir şey olsun diye.
MelindaMelisa NuruKelam 2.ye kitabınız çoksa kullanışlı olur.Diğerinde raf aralığı uzun ve kitap bir süre sonra kaldırmaz kırılır
Dondurmalikahve NuruKelam 1 numara üflesen kırılacak gibi ve kitaplar düzgün durmaz o yüzden 2 diyorum
-_-hUysUzvetatlikadin NuruKelam görsel olarak bir bence ama sanki ikiside mdf gibi duruyor. Hangisi daha büyük ebattaysa aslında o daha iyi olur
NuruKelam MelindaMelisa Ay evet bende böyle düşünüyorum. Kitap aralığı çok fazla bir kere bu sebeple uygun bulamıyorum bir de ciltli kitapların var ağır yani. Bana göre işlevi önemli eşime göre de görseli bu sebeple anlaşamıyoruz.
NuruKelam Dondurmalikahve Kitaplar düzgün durur da raf aralığı çok olduğu için tek sıra kitap kötü durur gibi. Üstüne bir sıra daha gidersin o kadar aralıkta.
NuruKelam -_-hUysUzvetatlikadin 2. Olan kullanım ve kitap dizaynı için gayet ideal benimde almak istediğim 2. Aslında ama eşimde sizin gibi diğerini şık buluyor ama kullanışlılık açısından çokta iyi gelmiyor. Oturma odamıza koyacağımız için göze de hitap edilmeli diye karar veremedik.
Dondurmalikahve NuruKelam tek sıra kitap kötü durur gibi. Heh işte onu demek istedim alttaki daha iyi ebatları da uygunsa 2 çok daha iyi
-_-hUysUzvetatlikadin NuruKelam ben direk sanki kendi evime alıyormuş gibi düşündüm tv ünitesi ve koltuklarda böyle siyah metallar var ay ben alabilseydim salona harika olurdu 😅😅 sizin ev nasıl mobilya falan
NuruKelam Moana Değil mi? Çokta şık duruyor aslında işimi de oldukça görür. Kitapları bile ciltlere göre ayırıp koyabilirim raf olarak da bu güzel düşünülmüş.
Gunes789 Bende birinci resmin ahşabından var. Görüntü olarak çok seviyorum. Ağırlk taşımasında da bi sıkıntı yok. Ama tek sıra kitap diezbiliyorsunuz arası epey boşluk. Kitabınız çoksa alttaki daha iyi olur
NuruKelam Gunes789 İşte o ara boşluğa bir kat sıra daha kitap dizmezsem içimde kalır o boşluk rahatsız eder beni. 😂 Görüntü olarak gayet güzel başka şekilde değerlendirilir ama kitaplık olarak çokta elverişli değil. Siz ne için kullanıyorsunuz?
Gunes789 NuruKelam ben de biraz kitap var biraz dekor çerçeve mumlar biblolar falan. Oraya iki sıra kitap dizmek sığmıyor denedim sizin için😂 ama şöyle olabilir ben bazı kitapları üst üste koydum yani dik şekilde değil de yatay duruyo öyle sıra sıra olabilir ama çok olursa hoş gözükürmü bilmiyorum
NuruKelam -_-hUysUzvetatlikadin Eşyalarım spor tarzda koyu kahve krem koltuklar üniteyi de ne hikmetse beyaz almışız ama modelini sevdiğim için kaldı öyle. Krem ve kahveye beyaz çokta uymuyor benim için.
-_-hUysUzvetatlikadin NuruKelam ya tamamlayıcı olması insanı rahatlatıyor sonuçta tüm gün boyunca nerdeyse çocukla hep evde olan biziz sonuçta. Bence siz sizin içinize daha çok hangisi siniyorsa onu alın yoksa insanın gözüne batınca olmuyor
NuruKelam -_-hUysUzvetatlikadin 2. Olanın kahvesi var alırsam aynı model kahve olanı alırım sanırım. Teşekkür ederim. 🌸