Kızım 17 aylık olmak üzere yani daha 2 yaşa çok var ama son aylarda tıpkı 2 yaş sendromu belirtileri gösteriyor istediği şey olmadığında artık o kadar çok ağlıyor ki ağlamaktan kusuyor gittiğim heryerde elimde kusmuk poşeti ile geziyorum her an bi kriz geçiriyor çünkü 🤦♀️ bu aylarda 2 yaş sendromu mümkün mü çıldırıcam artık🙄