Bugün acile gittim sıra aldım önümde 50 kişi vardı çok kötüydüm o halimle o kadar sırayı bekledim. Sonra sıram geldi içeri girdim anlattım şikayetimi kanda enfeksiyon bakalım dedi tamam dedim sonra dedim ki rica etsem iğne yapabilir misiniz çok kötüyüm dayanmıyorum kanı öyle versem olur mu dedim sonra kan tahlili istemek için yazdığı yazının üzerini çizdi sadece iğne yapıyorum dedi bende dedim ki ben sadece rahatlamak için rica ettim sonra dediki iğneni ol çakabilirsin neden tersliyorsunuz demeye kalmadan sıradaki hastayı çağırdı beni takmadı bile ayakta duracak halim yoktu tansiyonum düşmüştü sanırım gözlerim kalarıyordu düşüp bayılıcaktım ama halden anlayan yok ki neyse iğneyi yaptırmadım ilaç yazmıcaktı iğneni olup çalabilirsin dedi bende çıktım gittim kaydımı kapattım ben hem iğne bende ilaç için gitmiştim günlerdir hastayım geçmiyor antibiyotik kullanmak istedim. Oaradan çıkıp başka hastaneye gittim orada da sıra çok vardı yarım saatte 5 kişi muayene ediliyordu bekleyemedim özele gittim en sonunda gerçekten ölsek artık vicdanlı doktorlar kalmamış.