serife1204 shawty iyi akşamlar herhangi bir sorunu var mı acaba bende bastın bebek arabasi arıyorum gayet temiz duruyo arabanız
Ecemsu12 shawty merhaba bende baston bebek arabası almak istiyorum bizim buralar baya yokuşlu tekerlekleri 360 derece dönüyor mu yokuşta sürmesi nasıl acaba gucenlı mi ben travel sistem kullanıyorum artık çok ağır gelmeye başladı
shawty bulut22_ Balıkesir’den satıyorum tabiki kargo ile gönderim yapacağım ya da otobüs ile de olur ama onlarda ücret alacak zaten aynı yola çıkıyor
acabahamilemiyim serife1204 canım baston bebek arabası sıfırı trendyolda bile 700 tl yine de sen bilirsin ikinci el bu fiyata alınmaz🌸
shawty serife1204 Evet tabiki var yatış pozisyonu siz inceleyin almak isterseniz yardımcı olurum herhangi bir sorunu yok deforme vs asla yok temiz ürün