Fulya-zey Domuz gribi olduğumu öğrendim. Enfluvir ve parol kullanıyorum. Doktor maske ile emzirebilirsin dedi ama ilaç bana bile çok ağır geliyor. Aynı durumu yaşayan oldu mu?