Bugun armut üzerinden temizlik için birisi geldi evime. 1 saat gecikmeli geldi zaten. Neyse dedim insanlık halidir ona göre çıkar artık. Koltuk kılıflarını yıkayalım koltukları silelim diye rica ettim beraber çıkardık kılıfları makineye attım yıkandı kurudu falan. Bu arada 6 aylık bebeğim var yine de yardım ettim kadına. En son çıkarken saati dolduğu için öylece bıraktı gitti. Salon savaş alanı gibi kaldı şok oldum. 7 saatte ev temizliği nasıl yetişmez anlamıyorum. Zaten temizlik de çok kötü yapılmış. Mutfaktaki saati kırmış falan. Çıkarken bütün malzemeleri dışarda bırakmış. Gerçekten inanamadım kendi evini de böyle mi temizliyor acaba. Çok sinirim bozuldu belki benzer şeyleri yaşayan vardır malum uygulama üzerinden.