Aylizzmm Kızlar 7 ay 10 günlük kızım emeklemek istiyor önüne diziyorum almak istiyor çabalıyor ama gidemiyor bu sefer c9k ağlıyor mecbur kaldiriyorum kaldırdığım için sürekli ellerime tutunup kalkıp ayakta durmak yürümek istiyor nasıl destekleye bilirim emeklemesini giremeyince basıyor çığlığı varmi tavsiyeniz
_Gamze_ Aylizzmm İnstagramda yonca görül hanımefendi var fizyoterapist onun videolarını izleyip destekledim hep.. birisi ilk adım arabası demiş ama emekleyemeyen bi çocuk için daha çok erken.. sizin bebeğinizin diz üzerinde geçirdiği vakti arttırmanız gerek. Bizim aktivite masamız vardı diz üstünde onunla oynatırdım.. bazen de çamaşır sepetini ters çevirip üstünde oynatırdım. Emeklemeyi ben gösterirdim yanında sürekli.. yüz üstü bırakıp karşısında bir oyuncağını gösterip çağırırdım. Önce geri geri gitti sonra öne doğru komando gibi süründü sonra da emeklemeye başladı.. yapacağınız mümkün olduğunca yüz üstü vakşt geçirmesini sağlamak. Dediğim gibi yonca hanımı sa takip edebilirsiniz
Moana Aylizzmm benim oğlum da sizin bebiş gibiydi. Önüne biseyler koyup yere yatıyordum. Sonra da ayaklarının ardasindan destekliyordum kendini öne atıyordu. Bir iki hafta böyle gitti en son baktık hala emekleyemiyor emekler pozisyona getirip eşim ayaklarını ben ellerini öne atarak emekler gibi yaptırdık iki gün sonra emekledi 🐣
Ozlem2904 Aylizzmm ben normal yastığı kemer ile rulo haline getirip karnının altına koydum onun üzerinde dizlerinin üstünde durup ileri geri yapardı sonrada emekledi
Karinyoo Aylizzmm ben desteklemedim. Emeklemesini çok istiyordum ama müdahale edilmemesi gerekiyormuş kendi gelişimi açısından 1 buçuk ay süründü 8 ay bitince başladı emeklemeye. Gelişim basamakları tamamlanınca emekleyecektir. Kas gelişimi için spor yaptırın masaj yapın gerisini bebeğiniz halletsin
Kuzeymomss Aylizzmm ben tüm gün oğlumu yerde bırakıyordum. 7 aylıkken sürünmeye başladı, 8 aylık şuan tam anlamıyla emekliyor, tutunup kalkıyor, sıralıyor. Kesinlikle bebeğinize bir alan oluşturmanız gerekiyor bence
Aylizzmm Kuzeymomss malesef çok bırakamıyorum yerde çünkü abimiz rahat bırakmıyor o yüzden uzun süre kalamiyor yerde