2018istanbul Alan+ eğitim +gy gk hangisinden başladınız nasıl gidiyor çalışmalar daha önce girdiniz mi temeliniz var mı muhabbet fikir olsun birbirimize atananlar da yazsın nasıl çalışmışlar 🤗