Kızlar merhaba. 3 ay 21 günlük bebeğim var . 1. Ayında süt ve süt ürünleri alerjisi var dediler . O günden beri süt diyeti yapıyoruz . Doktorumuz aptamil pregomin syneo için rapor verdi ama sadece 1 kere içirebildim , kustu bütün mamayı tadı kokusu berbat . Anne sütü alıyor sadece ama dışarı çıktığımda çok zorlanıyorum sağdığım süt bozuluyor acıkana kadar . Hangi mamayı kullanıyorsunuz ? Tadı güzel , içimi rahat ,gaz-kabız yapmayan alerjik bir mama yok mu ? :(((