Inji birkaç tane denedim ve hiçbiri bi işe yaramadı açıkçası sanırım taa en başından ona yatırmak gerekiyor bebe tabak kafa olunca değil 😂 6 aylıkken çocuk doktorunun bu düzelmez artık kalır böyle isterseniz kask falan kullanırsınız dediği çocuğumun kafası oturma emekleme yurume vs olaylarına geçince artık eskisi gibi yatmadığı için zamanla yuvarlaklaştı . Şuan 17 aylık normal bi kafası var