MinikPrensesannesii gerçekten cok ihtiyacımjz var ozellik pandemi doneminde sadece saglıkcıları one cıkardılar ama sokaga cıkma yasaklarında. Günlerce ev gelmeyen kocam ozel günlerde asla yanımızda degil bayramlarda evlilik yıl donümlerinde hafta sonu tatiline 24 sat nobet ekliyim hafta sonu iptal edilen izinler vs vs . Etarfımjzda ki herkez maaşınız cok yüksek diyor ama biz hala borc batagındayız nerdeyse bekçilerle aynı maaşı alıyorlar babam inşat işcisi günlügü 500 tl den calısyor ayda 10 gün çalıscam yeter diyip 20 gün yatıyor ama eşim gece gündüz calısıyor yılbaşı akşamı sabah gidip ertesi sabah geldi ve ayakları balon gibi şişmişti zaten yemek su çay vs seyler kendi celblerinden ödüyolar . Ek zam istiyoruzxz