Duygusss Merhaba güzel anneler 🙋♀️ 💐 Sol göğsümün ucu neredeyse yok, sağ göğsümün ucu biraz var, 8 aylık kızım var ve ilk bebeğim... Kızım sol göğsümü tutamadığı için emmedi hep sağı emdi ve hala da sağı emiyor. Dolayısıyla sol göğsüm küçük sağ göğsüm büyük.. Dün doktora gittim göğüslerimdeki sarkmadan şikayetçi olduğum için dikleştirme yaptırmak istediğimi söyledim muayene edince küçültme de olması gerektiğini söyledi orantılı olması için fakat küçültme ameliyatların da %30 süt üretimi etkileniyormuş bi çocuk daha istiyorsan yapmayalım dedi. Allah nasip ederse 4-5 sene sonra bi çocuk daha düşünüyorum ama göğüslerimde gerçekten kötü o kadar beklemekte istemiyorum, hamile kalırsam bebeğimi de riske atmak istemem kafam çok karıştı yaşayan arkadaşları dinlemek istiyorum nelerle karşılaştınız ?
MinikcivcivimDeniz Duygusss ben küçülttüm. 120 den 85 a ya. Emzirmedim tutmadı hiç küvözde kaldı diye. Ama doğmdan itibaren sütüm az da olsa geliyordu. Ona bağlı mı degil mi hala çözemedim🤔 sordgm dr larda net birşey söylemedi.
Araf52 Duygusss canım bende ameliyat oldum 7-8 sene olmuştur ama ben emziriyorum şuan bir problem yok ama ilk başta memeyi tutmadı bir göğsüm mastit oldu makineyle sağıp açtık. Ben emmeye slikon meme ucuyla alıştrdm o yüzden 2 ay oldu şimdi yavaş yavaş o olmadan da emiyor
Glfdnaktr Duygusss ya malesef benim göğüslerim de sarkık😣 ameliyat zormudur acaba nerde yaptırmayı düşünüyorsunuz sizinde cokmu sarkık?
Duygusss MinikcivcivimDeniz Canım benim kızımda 13 gün küvözde kaldı biberona alışmıştı önce o da tutmadı, doktorumuzun söylemi ile 1 gün aç bıraktım gibi bişey oldu o zaman tuttu o gün bugündür emiyor hala, belki biberona alıştıysa ondan tutmamıştır.
Duygusss MinikcivcivimDeniz Canım benim kızımda 13 gün küvözde kaldı biberona alışmıştı önce o da tutmadı, doktorumuzun söylemi ile 1 gün aç bıraktım gibi bişey oldu o zaman tuttu o gün bugündür emiyor hala, belki biberona alıştıysa ondan tutmamıştır.
MinikcivcivimDeniz Sqs ilk başta evet ağrım oldu. Hatta tek bşıma klkamıyodum bile. Sonrasında dikkat edince çok rahat geçti gitti.
aysglykaya Duygusss nasıl aç bıraktınız benim oğlumda göğsümü uyukukuyken geceleri tutuyor gündüzleri silikon göğüs ucuyla tutuyor sadece
Duygusss Araf52 Ameliyatla ilgisi yoktur heralde dimi canım ? 🤔 ucu falan mı yoktu ondan mı tutamadı ? 🤔 Çok kararsız kaldım bende ☹️
Duygusss Araf52 Ameliyatla ilgisi yoktur heralde dimi canım ? 🤔 ucu falan mı yoktu ondan mı tutamadı ? 🤔 Çok kararsız kaldım bende ☹️
Berilimnur Araf52 sütünüz yeterli geldi mi peki? Mama verdiniz mi? Bir de miktar olarak ne kadar doku alınmıştı göğüsten ameliyatla çok mu küçüldü? Biraz fazla soru sordum ama 😁🙏😊
Araf52 Duygusss ucu vardı sütüm ilk 4 gün gelmedi mama verdik biberona alştı ondan tutmadı bizmki. Ama ben senin yerinde olsam diğer çocuktan sonra yaptrrm sarkıo büyüyo yine doğumdan sonra eski hali gbi şuan
Duygusss Araf52 Evet aslında mantıklı düşününce ikinci çocuktan sonra daha iyi olur çünkü dediğin gibi yine eski haline dönüyor ama bilemiyorum işte ya o kadar beklemekte istemiyorum açıkcası 😊 kafam baya karıştı 🙄
Duygusss Glfdnaktr Evet çok sarkık canım hem de orantısız çok rahatsız oluyorum ☹️ İstanbul Marmara Üniversitesi Pendik Araştırma Hastnesine gittim devlet hastanesi olduğu için ücretler de öyle uçuk değil 2500-3000 TL arası ama sadece dikleştirme küçültme de olursa 5000 TL falan olur heralde 🤔
Duygusss aysglykaya Canım ben bunu yaptığım da kızım daha 15 günlüktü biberonla verme dedi doktor, biberon vermedim biraz ağladı sustu sonra acıktı baya dayanamayacak gibi olunca yine vermedim ağladı baya o sıra da mememi verdim aldı alış o alış çok şükür 🙏