Bende mamayla besliyorum 3 ay 12 günlüğüz 7600 gr boyu 65 cm idi geçen hafta ayına göre üst sınırda dedi hemşire ama doktora gittim sorun olur mu diye. Doktor evet üst sınırda ama boyu ve kilosu orantılı dedi yani sizin bebeğiniz de boy kilo oranı varsa dert etmeyin,
Bizimki de iştahlıydı yemeyince kıyameti koparırdı ama 3 Aydan sonra azaldı.