saudadeee_ merhaba. İstanbul’da mısınız? Ben de sigorta onayı bekledim ama özel sigorta karşılamadığı için gün alacağım bu hafta. Dil ve dudak bağı var bizde. İkisini de kesmek istediler. Beni 6 aylık olana kadar 4 tane doktor bekletti ve şu an uyutarak kesileceğini söylüyor gören kbb uzmanı. Emziremediğimle kaldım ben de. Kestireceğim ama hastane konusunda emin değilim. Çocuk doktorumuz ısrarla üniversite hastanesine yönlendirdi. Kafam aşırı karıştı. Siz nerede kestireceksiniz? Cerrah mı yoksa kbb uzmanı mıdır? Ayrıca hastane olarak hangisini tercih etmiştiniz?